Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

Η ιστορία μου

Η περιπέτεια μου ξεκίνησε όταν ήμουν 20 χρονών, όταν ξαφνικά άρχισε να με πονάει η μέση μου. Έκανα εξετάσεις, πήγα σε πολλούς γιατρούς, ο καθένας έλεγε ότι ήθελε. Με τα πολλά το πήρα απόφαση ότι δεν βρίσκω άκρη, άλλωστε το άντεχα και τα παράτησα. Στα 28 έπαθα αυχενικό, είπαν ότι ήταν μυϊκό. Έκανα φυσιοθεραπείες αλλά πόναγα παρά πολύ. Ώσπου στα 30 μου άρχισαν να πονάνε τα γόνατα μου, μετά ακολούθησαν τα χέρια και στο τέλος πόναγα παντού. Έτσι άρχισε ένας μαραθώνιος σε γιατρούς, φυσιοθεραπευτές, νοσοκομεία χωρίς όμως αποτέλεσμα αφού δεν μπορούσαν να κάνουν τι δουλειά τους, να διαγνώσουν δηλαδή τι έχω. Όλα τα έριχναν στο ψυχολογικό, η εύκολη λύση των γιατρών, όταν δεν βρίσκουν τίποτα. Η στεναχώρια είχε φτάσει στο ζενίθ και κάπου εκεί μου χτύπησε την πόρτα η λεύκη. Έκανα 3 βιοψίες και οι 3 διαγνώσεις διαφορετικές. Μάλιστα σε ένα μεγάλο δημόσιο δερματολογικό νοσοκομείο είπαν ότι δεν είχαν τα κατάλληλα μηχανήματα, για περαιτέρω έρευνες οπότε δεν ήξεραν αν είχα λεύκη η όχι, αλλά πληρώθηκαν γι’ αυτό! Ο θεός όμως ήταν μαζί μου και βρήκα μία φτιαχτή κρέμα από ένα φαρμακείο και η λεύκη έχει υποχωρήσει πάρα πολύ, μέχρι και εγώ κοντεύω να το ξεχάσω. Στο μεταξύ οι πόνοι συνεχιζόντουσαν, μπήκα και στο νοσοκομείο για ρευματολογικές εξετάσεις, έπαιζα το τελευταίο μου χαρτί. Όλες οι εξετάσεις όμως βγήκαν καθαρές. Τρελάθηκα, λέω τελικά οι γιατροί έχουν δίκιο, όλα στο μυαλό μου είναι, στο Δαφνί θα με κλείσουν. Από καθαρή τύχη ένας νευρολόγος διέγνωσε ινομυαλγία. Μία ρευματολογική ασθένεια που δεν ανιχνεύεται με εξέταση αίματος, παρά με ένα όργανο που λέγεται αλγόμετρο. Τα έχασα, καλά στο νοσοκομείο τι έκαναν; Εξαιτίας τους είχα χάσει πολύτιμο χρόνο. Τρελάθηκε και ο νευρολόγος! Στο μεταξύ όμως έχουν περάσει 6 χρόνια και ο Γολγοθάς δεν έχει τελειωμό. Τώρα αρχίζω μία νέα προσπάθεια, για να μπορέσω να το ξεπεράσω. Ποιος ξέρει τι θα συναντήσω πάλι μπροστά μου, όλοι οι άσχετοι σε μένα πέφτουν. Αλλά δεν θα παραιτηθώ ούτε λεπτό, θα το παλέψω και δεν θα σταματήσω μέχρι να πω τα κατάφερα. Τα προσπερνώ όλα και συνεχίζω, γιατί η επιθυμία μου για να ζήσω και να χαρώ είναι πιο δυνατή.

7 σχόλια:

  1. Γεια σου. Ελπίζω να είσαι καλύτερα. Τελικά βρήκες λύση με την ομοιοπαθητική. Εγώ το παλεύω 3 χρόνια. Εχω Ρευματικά νόσημα αλλά δεν το εχω λύση ακόμα αν και εχω δει διάφορα. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου πρασινομάτα,σε παρακαλώ μου στέλνεις την διεύθυνση του φαρμακοποιού,ευχαριστώ πολύ!
    gellyscakes@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σας παιδιά! Συγχαρητήρια για το μπλογκ..πολύ χρήσιμες πληροφορίες.
    Έχω λευκή από τα 6 ξεκίνησε με μικρά σημαδακια και τώρα είμαι 30 κ έχει εξαπλωθεί κ στο πρόσωπο. Έχω κάνει διάφορες θεραπείες κ με βοήθησαν όλες από λίγο. Ξεκίνησα με ομοιοπαθητικά φάρμακα με αποτέλεσμα απλά να μου το περιορίσει. Μετά έκανα θεραπεία στο Συγγρός με βοήθησε αλλά λίγο. Τώρα συνεχίζω με την κρέμα protopic με συνδυασμό την θάλασσα κ την ηλιοθεραπεία. Η τελευταία θεραπεία με βοηθάει περισσότερο από όλες.. απλά θέλει πολύ υπομονή..εγω ξεκινάω από τέλη Απριλίου μέχρι τέλος Οκτώβρη κ έχω αποτελέσματα. Το μόνο κακό είναι ότι δεν φτάνει να κλείσουν όλα.
    θα ήθελα αν είναι εύκολο το τηλ του φαρμακείου ή την διεύθυνση. Panos.vardis@yahoo.gr
    Ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι σε όλους όλα να πάνε καλά με υπομονή κ επίμονη αλά γίνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεις να μου στειλεις το τηλ του γιατρου σου γιατι εμενα μου λενε μακρια απο τον ηλιο σε ευχαριστω

      Διαγραφή
    2. Μπορεις να μου στειλεις το τηλ του γιατρου σου γιατι εμενα μου λενε μακρια απο τον ηλιο σε ευχαριστω

      Διαγραφή
  4. Θα ηθελα το τηλ η την διεθυνση του φαρμακοποιου στην αθηνα και της κυριας στο περιστερι σε παρακαλω πρασινοματα και τον ομοιοπαθητικο αν εχεις.Σε ευχαριστω εκ των προταιρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα ηθελα το τηλ η την διεθυνση του φαρμακοποιου στην αθηνα και της κυριας στο περιστερι σε παρακαλω πρασινοματα και τον ομοιοπαθητικο αν εχεις.Σε ευχαριστω εκ των προταιρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή