Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΑΝ ΜΕ ΨΑΧΝΕΤΕ

Μόλις έφτιαξα το blog η ανταπόκρισή σας ήταν πολύ μεγάλη. Στην προσπάθειά μου να βοηθήσω όσους περισσότερους μπορώ δέχθηκα την συνεργασία από την καινούρια ιστοσελίδα "Ο Δρόμος για την Θεραπεία" (www.dromostherapeia.gr) . Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου θα με βρείτε σε αυτή την διεύθυνση:
http://forums.dromostherapeia.gr/viewtopic.php?f=11&t=8.

Στον ελεύθερο χρόνο μου θα μπαίνω στην παραπάνω διεύθυνση και θα επικοινωνώ μαζί σας. Ο Δρόμος για την Θεραπεία πιστεύω πραγματικά οτι θέλει να βοηθήσει τον καθένα να βρει πως θα ξεπεράσει το θέμα της υγείας του. Ελπίζω και εγώ να μπορέσω να βάλω το δικό μου λιθαράκι σε αυτή την προσπάθεια.

Όσοι πιστοί προσέλθετε...

12 σχόλια:

  1. Κορίτσι του Ανέμου7 Αυγούστου 2010 στις 11:28 π.μ.

    Σ΄ευχαριστώ θερμά για όλα όσα κάνεις προκειμένου να ενημερώσεις και να δώσεις δύναμη σε όσους αντιμετωπίζουν θέματα υγείας. Αξιέπαινη! Σε κατανοώ πλήρως και σε συναισθάνομαι.
    Θα ήμουν ευγνώμων αν δημοσίευες ένα μέιλ ώστε να επικοινωνήσω μαζί σου. Θα ήθελα πληροφορίες σχετικά με τον φαρμακοποιό που αναφέρεις και την κρέμα που φτιάχνει για τη λεύκη.
    Σ΄ευχαριστώ από καρδιάς και περιμένω εναγωνίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sas parakalw opws mou steilete ta stoixeia tou farmakeiou,dioti h mhtera mou pasxei apo leukh.....sto email: mairykyr@yahoo.gr...sas euxaristw polu!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια χαρά, Πρασινομάτα, υπάρχει κάποιο ιμέιλ να επικοινωνήσουμε μαζί σας για τη φαρμακοποιό σχετικά με τη λεύκη; το δικό μου ιμέιλ είναι pan.eftychia@gmail.com. Θα εκτιμούσα πολύ μια απάντησή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου πρασινοματα. Θα ήθελα κ εγω τα στοιχεία του φαρμακοποιού γ την λευκή. Το email μου ειναι danas_1993@hotmail.com. Σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Πρασινομάτα, είμαι και εγώ θύμα της λεύκης. Θα σε παρακαλούσα αν μπορείς να μου έδινες και εμένα πληροφορίες για το φαρμακείο και την αλοιφή. το email μου είναι mkafetzis@hotmail.com , σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα σε όλους. Έχω και εγώ λεύκη από 6 χρόνων και τώρα είμαι 34. Το 2010 δοκίμασα και εγώ την αλοιφή του φαρμακοποιού . Την χρησιμοποίησα για περίπου δύο μήνες βάζοντας συνήθως μια φορά την ημέρα και όχι δύο και τις περισσότερες φορές δεν έβαζα και την ενυδατική.
    Τα αποτελέσματα που είχα ήταν πλήρη κάλυψη στους αγκώνες και στα γόνατα. Στα δάχτυλα των χεριών και στα βλέφαρα δεν είχα αποτελέσματα . Μετά την διακοπή της χρήσης τα σημάδια σταδιακά επανήλθαν. Το 2013 επανέλαβα την ίδια διαδικασία με τον ίδιο περίπου τρόπο και τα ίδια αποτελέσματα.
    Από τότε δεν έχω ξανακάνει τίποτα έχω την λεύκη που είχα και πριν μπορεί και παραπάνω.
    Αυτό που θα ήθελα να σας πω είναι ότι ο φαρμακοποιός τουλάχιστον στην δικιά μου περίπτωση ήταν ξεκάθαρος από την αρχή λέγοντας μου ότι η αλοιφή βοηθάει στο σύμπτωμα και στον επαναγχρωματισμό και όχι στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Μου ξεκαθάρισε ότι η διατήρηση σωστού σωματικού βάρους η άσκηση και μια διατροφή που δεν φορτώνει τον οργανισμό με τοξίνες είναι αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο και η αλοιφή έρχεται μετά. Δεν θα έχεις αποτέλεσμα μόνο χρησιμοποιώντας την αλοιφή.
    Συστήνω ανεπιφύλακτα την αλοιφή και τον φαρμακοποιό. Είναι εξαιρετικός ξεκάθαρος και δεν κοιτάει να σε γδύσει. Από εκεί και πέρα είναι στο χέρι του καθενός πόσο θα προσπαθήσει και αν αντιδρά καλά στον ίδιο η αλοιφή.
    Το 2001 είχα κάνει λειζερ πληρώνοντας 100 ευρω την κάθε συνεδρία δύο φορές την εβδομάδα και χωρίς ίχνος αποτελέσματος. Έχω χρησιμοποιήσει το φάρμακο από την Κούβα , την αλοιφή elidel , το biomelanin , κορτικοστεροειδή κ.α χωρίς το παραμικρό αποτέλεσμα μόνο με την αλοιφή έστω και προσωρινά είδα άμεσα αποτελέσματα και με ένα κόστος που αν θυμάμαι καλά τότε δεν ξεπέρασε τα 50 ευρώ .
    Θέλω να ευχαριστήσω την πρασινομάτα για την προσπάθεια της και τον φαρμακοποιό για τον τρόπο που με αντιμετώπισε από τον Δημήτρη τον ηλεκτρολόγο γιατί έτσι με θυμόταν όποτε επικοινωνούσαμε .
    Εύχομαι καλή δύναμη σε όλους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟ ΤΗΛ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ?

      Διαγραφή
  7. Θέλω και γω το τηλέφωνο του φαρμακοπειού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα και εγλώ θα ήθελα το τηλέφωνο του γιατρού παρακαλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα μπορούσα να έχω και εγώ τα στοιχεία του φαρμακοποιού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα ηθελα και εγω το τηλεφωνο του φαρμακοποιου! Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα ηθελα το τηλ του φαρμακοποιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή